Omreken receptuur
Terug naar de forum index Isis is dit onderwerp begonnen op zondag 27 december 2009 en schreef :Misschien is dit een suggestie voor de toekomst.
Is het mogelijk om een reken-optie in te bouwen om de ingredienten om te rekenen naar het juiste aantal personen.
Dit is een van de redenen waarom ik hier eigelijk nooit mijn recepten opsla.
Mijn huidige opslag van recepten doe ik nu namlijk thuis in een kookboek in excel. Werkt ontzettend gemakkelijk of ik nu voor 2 of 20 moet koken. En dubbel invoeren kost veel te veel tijd.
Vriendelijk groet Marianne

Renates heeft gereageerd op vrijdag 1 januari 2010 en schreef :het probleem dat je hebt als je voor grote groepen kookt is dat je het dan niet maal het aantal personen moet doen maar er een percentage vanaf zal moeten. als ik in een normale situatie moet koken maak bijvoorbeeld minder als dat ik voor een bekende groep moet koken waarvan ik weet dat ik dan zelfs extra moet maken.

U heeft op dit moment geen toegang tot de forums. U dient minimaal 1
goedgekeurd recept te hebben voordat u kunt antwoorden of onderwerpen kunt starten op de forums. U heeft op dit moment u heeft nog geen recepten toegevoegd of u bent niet ingelogd