recepteningrediëntenspecialsforums

Gebruikersnaam / Wachtwoord

Gratis aanmelden - Wachtwoord vergeten?

Wat ziet u graag in 2008 op MijnReceptenboek.nl?

Terug naar de forum index

•  Jeroen begon dit onderwerp op za 29 december 2007 :Wat ziet u graag in 2008 op MijnReceptenboek.nl?
    Nieuwe mogelijkheden in 2008, wij maken de balans op en uw suggesties zijn welkom! Laat het ons weten!
  •  Lucyvader schreef op za 29 december 2007 :Wat ik graag zal zien in 2008 is een soort gastenboek om reacties bij anderen te geven. Groetjes Lucy
  •  Christina57 schreef op za 29 december 2007 :Kunt u ook aan de deelnemers vragen of de recepten daadwerkelijk zijn uitgeprobeerd. Dan krijg je een veel beter beeld.
    Groeten Christina57
  •  Lucyvader schreef op za 29 december 2007 :Een leuke nieuwe categorie is "BABY-RECEPTEN"
    Mijn kleindochter is bijna 11 maanden jong en mag sinds een aantal maanden een warme prak eten, maar dan wel zoutloos. Ik heb leuke baby-recepten in de oude doos gevonden. Dus Jeroen, maak een nieuwe categorie en ik kom met mijn recepten voor de allerkleintjes. Groetjes Lucy xxxxx
  •  Lilly_italia schreef op ma 31 december 2007 :ja een gasten boek wat lucy zei is een heel leuk idee en , ook dat wat christina zei.
    verder zou he leuk zijn als iedereen fotos bij recepten plaatst. en ook dat er wat grotere fotos geplaatst kunnen worden en meerdere want soms moetje bv laten zien hoe je loempia vouwt enzo.... en het eindresultaat foto moet gwoon veel groter zijn groetjes
  •  Keukenwonder schreef op do 3 januari 2008 :Ik zou graag willen weten hoeveel mensen mijn site bezoeken. Misschien is het mogelijk om een teller te plaatsen.
    En het gastenboek dat Lucy voorsteld lijkt mij ook wel wat.
    groetjes Keukenwonder.
  •  Nancy28 schreef op do 3 januari 2008 :dat van die teller/gastenboek vind ik ook een goed idee,omdat je niet altijd een reactie krijgt kun je wel zien hoeveel andere jouw recepten hebben bekeken.en misschien ook leuk een categorie van "budget recepten"want lekker eten hoeft niet duur te zijn. groetjes nancy28
  •  Jeroen schreef op vr 4 januari 2008 :Bedankt voor jullie reacties! We gaan kijken wat mogelijk is. De categorie baby-recepten is ondertussen aangemaakt. Je zult nu in ieder geval zien dat alle informatie mbt de recepten naar rechts is verplaatst. De linker kolom is versmald, en dit is bij het middenvak getrokken zodat daar meer plaats is voor andere (nieuwe) zaken. Een teller wordt wat lastig omdat we graag de site snel houden, met een teller zal elk pagina bezoek opgeslagen moeten worden, deze bewerking (x40.000 per dag) zal er voor zorgen dat de site merkbaar trager wordt, dat is voor ons dus helaas geen optie. De andere dingen nemen we zeker in overweging.
  •  Mopsie1979 schreef op vr 4 januari 2008 :ik zou ook graag een gewoon PHPBB forum zien (via google kun je zoeken op forumup). Dat vind ik overzichtelijker dan dit en die kun je ook makkelijker aan je favorieten toevoegen. ook kunnen er lekker veel categorieen geplaatst worden
  •  Jeroen schreef op vr 4 januari 2008 :PHPBB is een losstaand forum, en kan niet aan de gebruikersaccounts gekoppeld worden. Ik heb wel speciaal voor jou enkele smileys toegevoed welke ook in PHPBB te vinden zijn
  •  Jeroen schreef op vr 4 januari 2008 :Ook de categorie budget is toegevoegd!
  •  Lilly_italia schreef op zo 6 januari 2008 :wat leuk en is er ook nu een gastenboek ofso dus dat mensen reacties plaatsen enso
  •  Lilly_italia schreef op zo 6 januari 2008 :en kunne we geen berichtjes ontvangen , soms hebben mensen wel wat vragen over een bepaald recept
  •  Mopsie1979 schreef op zo 6 januari 2008 :nee, maar het is toch een kleine moeite om je ff aan te melden op het forum met de naam die je hier ook hebt? of zie ik dat verkeerd het biedt naar mijn mening gewoon VEEL meer opties.
  •  Bven46 schreef op ma 21 januari 2008 :Hallo allemaal, dit is een leuke pagina. Even voorstellen. Ik ben betsy van de Ven. Ik kook graag en voer altijd eigen recepten in, maar ik heb ook al recepten van jullie in mijn receptenboek staan, Deze pagina maag van mij blijven bestaan. Groetjes, bven46
  •  Bven46 schreef op ma 21 januari 2008 :Ik vind dat Mopsie gelijk heeft
    bven46
  •  Lautje schreef op za 8 maart 2008 :misschien is het een idee om een mogelijkheid te krijgen om een verhaal kwijt te kunnen over een recept. Ik heb gemerkt dat sommige smaken en geuren samenhangen met herinneringen. bijvoorbeeld: als het sinterklaas is herinner je je dan het luchtje en de smaak van gevulde speculaastaart met warme chocomelk in huis... zo heeft iedereen ergens speciale herinneringen aan verschillende recepten en smaken...

groetjes van lautje
  •  Donata schreef op ma 19 mei 2008 :Het leek mij wel leuk als er een link kwam om handige keuken tips achter te laten. Bijv. "hoe open je in een handomdraai een bakbanaan?", of "was je handen met olie na het openen van een bakbanaan". Samen hebben we vele keukentips, en daar kunnen we allemaal wat van leren.
    Leuke site trouwens!
    Groetjes, Donata
  •  Sven schreef op ma 2 juni 2008 :en mss een welke wijn bij welk eten of zoiets
  •  Judith schreef op di 17 juni 2008 :Is een apart groentehoofdstuk ook niet handig? Dat lijkt me ook met zoeken fijn.
    Groetjes, Judith.
  •  Judith schreef op di 17 juni 2008 :Sorry, zag net dat er idd een groente-hoofdstuk was, maar dat is niet steeds te vinden! Ligt er maar aan hoe je aan het bladeren bent ;D.
    Judith.
  • U heeft op dit moment geen toegang tot de forums. U dient minimaal 1 goedgekeurd recept te hebben voordat u kunt antwoorden of onderwerpen kunt starten op de forums. U heeft op dit moment u heeft nog geen recepten toegevoegd of u bent niet ingelogd