Even voorstellen

Terug naar de forum index
 Pelo is dit onderwerp begonnen op woensdag 2 december 2009 en schreef :
Hallo ik ben Petra van de Logt en noem mij hier Pelo.
Ik ben 45 jaar, gehuwd met Jos en wij hebben een dochter van 24 jaar en een zoon van 22 jaar.
Hier houden ze nogal van lekker eten en vind ik het dan ook erg leuk om zo nu en dan iets anders op tafel te zetten. Nu onze dochter op zichzelf woont staan er regelmatig wat pittigere recepten op tafel omdat mijn man en zoon dit graag lusten. Ook mijn vader half Indisch vind het heerlijk om mijn eten te proeven en te keuren hahaha.
Ik ben dan ook heel blij dat ik dit forum gevonden heb en zal dan ook spoedig als ik wat meer tijd heb mijn recepten op dit forum plaatsen.
Gr. Pejo

Fabita heeft gereageerd op woensdag 2 december 2009 en schreef :
Hallo Petra,
Op deze site heet ik Fabita, dat was vroeger mijn roepnaam. Ik heet eigenlijk Flavia, een Italiaanse naam. Ik ben half Portugees en half Indiaans, maar geboren op Curacao en woon al sinds 1969 in Nederland.
Als je op de nieuwste forumberichten klikt bij nieuw lid, kun je mijn berichtje lezen. Ik ben 1 dag voor jou lid geworden en heb nu 4 goedgekeurde recepten en nog eentje dat goedgekeurd moet worden.
Ik ben erg benieuwd naar jouw gerechten, wij eten ook vaak pittig. Op Curacao is het de gewoonte dat er altijd een grote pot met uiringen in Spaanse pepers en azijn op tafel staat. De uienringen eet je dan bij je vlees of vis.
Ik stuur misschien wel mijn recept hiervan op naar de site.
In ieder geval hartelijk welkom.
Fabita :

U heeft op dit moment geen toegang tot de forums. U dient minimaal 1 goedgekeurd recept te hebben voordat u kunt antwoorden of onderwerpen kunt starten op de forums. U heeft op dit moment u heeft nog geen recepten toegevoegd of u bent niet ingelogd

Inloggen
Gebruiker   
Paswoord  
inschrijven - paswoord opvragen
Forum onderwerpen